Garantijas noteikumi

Visām www.jurmalasld.lv pirktajām precēm ir ražotāja garantija.

Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem.

Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai ir iespējams pajautāt www.jurmalasld.lv klientu konsultantam.

Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.

Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.

Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai Ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:
7.1. pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, pavadzīme);
7.2. ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā);
7.3. informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem var atrast ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, zvanot ražotāja pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai arī zvanot vai rakstot uz norādītajiem kontaktiem.

Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces papildus piederumiem (piemēram, preces aksesuāriem). Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:
9.1. precei ir garantijas plombu, sērijas numuru bojājumi;
9.2. prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
9.3. saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precei redzami tīši bojājumi vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
9.4. ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas;
9.5. dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
9.6. ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
9.7. garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā.

Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:
10.1. dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu;
10.2. vērsties Talsu šoseja 39 korpuss 1, Jūrmala, LV-2016, Latvija, darba dienās no plkst. 10.00 līdz 17.00 (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu).

Gadījumā, kad garantijas apkalpošana nav spēkā, bet pircējs atsakās no maksas remonta, tad pircējam ir jāsedz diagnostikas izmaksas, un pircējs saņem Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem. Ja pircējs piekrīt maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas nav jāsedz.


Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība

Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi durvis@jurmalasld.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Partizānu iela 36, Jūrmala, Latvija. Sūdzība tiks izskatīta 15 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.

Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

  • vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
  • iesnieguma iesniegšanas datumu;
  • strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktās tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.


Noteikumi par atteikuma tiesību izmantošanu

Atteikuma tiesības:
Jums ir tiesības 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no šā līguma, neminot iemeslu.
Atteikuma tiesību izmantošana beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā.

Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums ir jāinformē mūs SIA “Jūrmalas logi un durvis”, reģistrācijas numurs: reģ. nr. 40203408144 , juridiskā adrese: Partizānu iela 36, Jūrmala, Latvija.
Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu nosūtīsiet pirms termiņa beigām uz e-pastu info@jurmalasld.lv.

Atteikuma radītās sekas:
Ja jūs atteiksieties no šā līguma, mēs Jums atmaksāsim visus no Jums saņemtos maksājumus, tostarp piegādes izmaksas (izņemot papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka jūs esat izvēlējies piegādes veidu, kas nav mūsu piedāvātais vislētākais standarta piegādes veids), ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad mēs tikām informēti par jūsu lēmumu atteikties no līguma. Naudas atmaksa tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Jūs izmantojāt darījuma noslēgšanā. No Jums netiks iekasēta nekāda maksa.

Jums preces jānodod Partizānu iela 36, Jūrmala, Latvija, bez nepamatotas kavēšanās un ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma paziņošanas dienas.

Jums būs jāsedz preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas. Maksimālās izmaksas varētu būt aptuveni 50 EUR.

Jūs esat atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota ne vienīgi tās pārbaudei.

Shopping Cart
Scroll to Top